X

У Києві з’явився цікавий 60-річний пікап GMC

Американські пікапи 60-х не часто зустрінеш українськими дорогами. Один із них – GMC 1965 року сьогодні можна побачити у Києві, на Русанівці, біля нещодавно відкритої бургерної OG Burger. Виявляється, її власник розпочав свій бізнес у Каліфорнії у 2012 році саме з цього пікапа. Машина працювала в парі з причепом, переробленим із кемпера Airstream також 1965 року, в якому готувалися сім видом пиріжків та смузі борщ.

Представлений пікап відноситься до першого покоління однотипних машин Chevrolet C/K серії, що випускалися з 1960 по 1966 рік. У 1963 році машина зазнала рестайлінгу – на кришці капота в передній частині замість округлих «бров» повітрозабірників прийшли великі помаранчеві покажчики поворотів.

Пікапи GMC стандартно оснащувалися двигуном V6 робочим об’ємом 5,0 л та потужністю 150 к. с. Про це красномовно говорить шильдик на передніх крилах. А ось на Chevrolet базовою була рядна “шістка” в 3,8 л та 135/140 “конячок”. Як опція міг встановлюватися ще агрегат V8 робочим об’ємом 4,6 л, потужністю 165/175 к. с.

Пікапи GMC мали чотиризначну систему позначення: 1000, 1500, 2500 та 3000, що відповідали номінальній вантажопідйомності 1/2 т, 3/4 т, 1,0 т і 1 та 1½ т. Повнопривідні моделі мали в індексі ще букву «К».

Можна було вибрати одну із трьох колісних баз. Це 2921 мм – для машин на ½ т з кузовом завдовжки 2,0 м. Потім 3226 мм – на ½ та ¾ т й кузовом 2,4 м. І найдовшу – 3378 мм – для пікапів на 1 та 1 ½ т, які мали 2 7-метровий кузов.

Передня незалежна підвіска після модернізації 1963 замість торсіон отримала пружини. Що ж до задньої, то тут як пружні елементи стояли або пружини, або ресори (на машинах вантажопідйомністю 1 т й вище). А були версії з комбінованою, ресорно-пружинною підвіскою, як в нашому випадку.