X

Українські поштові оператори пересідають на електрофургони

Вітчизняний ринок розвізних автомобілів на електротязі продовжує розвиватися, в тому числі завдяки великим корпоративним клієнтам. Нещодавно автопарк компанії “Нова пошта” поповнився партією електрофургонів Maxus E-Deliver 9.

Модель, розрахована на повну масу 3500 кг, пропонується у двох варіантах по колісній базі – 3366/3760 мм та двох виконаннях по висоті даху, з габаритами 2525/2730 мм. А загальна довжина становить 5546/5940 мм. У результаті обсяг вантажного відсіку може бути трьох типорозмірів: 9,7; 11 чи 13 кубометрів. Вантажопідйомність варіюється від 875 до 1200 кг.

Машина комплектується трьома варіантами батарей на вибір: ємністю 51,5; 72 або 88,5 кВт.год. Вони живлять електродвигун, що розвиває 200 к. с. та 310 Нм. Запас ходу (WLPT) досягає 237, 288 та 353 км відповідно. На зарядку пристроєм 6 кВт йде від 8,7 до 15 годин, а 11-кіловатним – від 6 до 9 годин. Під час використання постійного струму через ССS C2 час зарядки від 20 до 80% ємності скорочується до 45 – 36 хвилин.

У базове оснащення Maxus E-Deliver 9 входять передні та бічні air bag, система контролю тиску в шинах, а також система, що попереджає про інших учасників руху в сліпих зонах. Із систем допомоги водієві відзначимо систему екстреного гальмування, адаптивний круїз-контроль, систему допомоги при з’їзді зі смуги руху. Що стосується комфорту, то всі машини укомплектовані кондиціонером, камерою заднього виду, системою безключового доступу та підігрівом сидінь.

Читайте також:
На українських дорогах почали з'являтись електричні фургони Maxus