X

У Дюсельдорфі показали незвичайні кемпери минулих років

На найбільшій у Європі виставці караванінгу Caravan Salon 2024, що проходила в Дюссельдорфі з 30 серпня по 8 вересня, окрім найновіших кемперів від різних виробників можна було побачити й незвичайні моделі минулих років. Цікаву добірку фотографій із ретроекспозиції опублікував Дмитро Баєв на своїй сторінці у Фейсбук.

Почнемо зі найстарішого виробника кемперів у Європі – французької компанії Notin, утвореної ще 1921 року. На виставці була представлена ​​модель 1951 року випуску, побудована на шасі розвізного автомобіля Renault Galion.

Notin

Справжнім раритетом є й кемпер MIKAFA Reisemobil De Luxe, зроблений 1959 року німецькою кузовобудівною компанією Mindener Karosseriefabric (див. заголовне фото). На його носовій частині можна побачити емблему BMW. Виявляється, ззаду встановлено двигун від BMW 502 – агрегат V8, робочим об’ємом 2,6 л та потужністю 100 к. с. У результаті кемпер повною масою 4 т розвиває швидкість до 110 км/год. Привертає увагу розкладна веранда на даху.

Mercedes-Benz L206

Неподалік можна було побачити кемпер на базі відомого фургона Mercedes-Benz L206, що випускався з 1965 по 1977 рік. Також цікавий й кемпер марки Tischer, у вигляді модуля, що знімається, встановленого в кузові пікапа Volkswagen Caddy зразка 1979 року.

Tischer

А ось вельми оригінальний автобудинок HEKU Car-Camp, виконаний у вигляді одновісного причепа, який під час транспортування повністю наїжджає на автомобіль, наче кепка на голову. В даному випадку у ролі тягача виступив Opel Astra.

HEKU Car-Camp

HEKU Car-Camp