Стала відома причина займання електробусів BlueBus у Парижі
Французька державна агенція Bureau d’Enquêtes sur les Accidents de Transport Terrestre (BEA-TT) днями опублікувала результати технічного розслідування за фактом займання електробусів марки BlueBus. Інциденти сталися 4 та 29 квітня 2022 року з машинами найбільшого паризького автобусного оператора RATP. У результаті на дворічний період було виведено з експлуатації 232 електробуси BlueBus – вони відновили роботу лише з 15 квітня цього року.
Як повідомляється у звіті BEA-TT, займання сталося через «міжелементне коротке замикання, викликане тепловим пробоєм у високовольтних батареях», «причина була в процесі виробництва акумуляторів» . У результаті виробник батарей за узгодженням зі Службою нагляду за ринком транспортних засобів та двигунів (SSMVM), довелося відкликати всі продані акумулятори цього типу».
У звіті BEA-TT підкреслює, що батареї, надані Blue Solutions і вироблені на підприємствах в Ерге-Габеріке (Франція) та Бушервілле (Канада) виробляють 63 кВт·год енергії для кожного блока та працюють за внутрішньої температури 80 °C. «При нормальній роботі ця температура повинна підтримуватись і може досягати 105 °C. Тому нагріваються електричним опором. Температура батарей контролюється кількома датчиками температури, напруги та сили струму (…). Відповідно до європейських правил затвердження типу транспортні засоби були схвалені одним із європейських органів, обраних виробником».