В ходе последнего тендера КП «Киевпасстранс» на приобретение 100 низкопольных автобусов самая низкая цена оказалась у ООО «МАЗтранссервис»
Рухомий склад КП «Київпастранс» знову поповниться новими низькопідлоговими автобусами МАЗ – до цього велика партія мінських машин прийшла напередодні чемпіонату з футболу «Євро-2012». В рамках проведеного в середу, 7 вересня тендера на закупівлю 100 автобусів (на сайті ProZorro) найвигіднішу ціну запропонувало ТОВ «Мазтранссервіс».
Так, лот на 70 автобусів завдовжки 12 метрів – МАЗ-203069 пішов з молотка за 290,22 млн грн. А другий учасник торгів – «Богдан Моторс» запропонував аналогічну кількість автобусів за суму, що на 8 млн грн перевищує пропозицію дилерів МАЗа.
Наступний лот був на низькопідлогові автобуси особливо великої місткості, завдовжки не менше за 18,5 м. ТОВ «Мазтранссервіс» і тут виявилося попереду. 30 зчленованих машин МАЗ 215069 воно запропонувало за 181,16 млн грн. А от його суперником цього разу було вже ТОВ «Авто-Регіон», яке виставило аналогічні автобуси тієї ж моделі. Однак вартість їх виявилася майже на 1,5 млн грн більшою.
Одиночний автобус МАЗ-203069 має довжину 12 м, ширину – 2,55 м і висоту – 3,05 м. Машина розрахована на перевезення 101 пасажира, місць для сидіння – 26. У спорядженому стані машина важить 10,8 т, повна маса становить – 18 т. Модель комплектується турбодизелем із двигуном екологічного стандарту Євро-5 – OM 906 LA потужністю 286 к.с. Коробка передач – автоматична, 6-ступінчаста, марки ZF. Підвіска коліс – залежна, пневматична. Максимальна швидкість пересування – 105 км/год.
Зчленований автобус МАЗ-215069 має довжину 18,75 м, ширину – 2,55 м і висоту – 3,15 м. Салон розрахований на перевезення 167 осіб, при цьому є 38 місць для сидіння. Споряджена маса автобуса становить 16 т, а повна маса – 28 т.
Машина укомплектована турбодизелем Mercedes-Benz OM 926 LA екологічного стандарту Євро-5. Двигун розвиває потужність – 326 к.с. З ним агрегатується автоматична 6-ступінчаста коробка передач марки ZF. Підвіска всіх коліс залежна, пневматична: на першій осі – двобаллонна, а на другій (тяговій) і третій – чотирибалонна. Максимальна швидкість пересування становить 96 км/год.