Завод спецтехніки «Техкомплект» відправив для потреб служб водоканалу на південь країни три аварійно-ремонтні майстерні ТК-ІZ-АРМ. Машини виготовлені спільно з партнером – компанією “Ком-Транс-Комплект”, що поставила базове шасі Isuzu NPR75L-K.
Автомобілі обладнані фургоном каркасного типу з габаритними розмірами 5000/2200/2200 мм. Зовнішня обшивка виготовлена з армованого скловолокном пластику з гелькоутом. Верхня частина надбудови виконана зі скосами, що полегшує проїзд під деревами та заїзд в арки. Всі зовнішні шви та стики обрамлені алюкомпозитними панелями та оброблені поліуретановим герметиком. В якості теплоізоляції застосований екструдований пінополістирол. Знизу кузов оброблений автомобільною ґрунтовкою та покриттям типу «Антигравій».
Фургон поділено на два відсіки. Перший – пасажирський, призначений для перевезення ремонтної бригади з шести осіб (ще двоє членів бригади можуть розміститися в кабіні, не враховуючи водія). У відсіку встановлені візаві 3+3 крісла з триточковими ременями безпеки, автономний обігрівач Autotherm 4d, переговорний пристрій з кабіною водія. Є також аварійна кнопка та сигналізація відчинених дверей.
У другій половині надбудови знаходиться технологічний відсік, у якому розміщується стелаж із трьома полицями, а також лещата із шириною захвату 200 мм. Симетрично з обох бортів розташовані відсіки для пропанового та двох кисневих балонів, забезпечені механізмом завантаження/розвантаження.
Ліворуч по борту є відсік для бензогенератора, а також відсік для дрібного інструменту та витратних матеріалів. А праворуч розміщується відсік для огорож, дорожніх знаків та ріжучого інструменту. На даху є також багажник для перевезення труб. У комплектацію також входять мотопомпа, портативний LED-прожектор та дві аптечки.
Базове шасі Isuzu NPR75L-K з колісною базою 3815 мм розраховане на повну масу 7500 кг та вантажопідйомність 4665 кг. На машині встановлено 5,2-літровий турбодизель потужністю 155 к. с. Кабіна застосовується тримісна.