Компанія Scania за підсумками 2023 року збільшила чистий продаж на 28% – до 204,1 млрд шведських крон (у 2022 році – 159,2 млрд). Операційний прибуток склав 26,0 млрд (14 млрд). Якщо говорити про поставки автомобілів, то вони зросли на 13% до 96 727 од. З цієї кількості на частку машин Zero Emission, з електричною силовою установкою припало 246 од. (2022 року – 262 од.). При цьому потік замовлень на продукцію піднявся на 2% – до 84 080 од. А виторг від сервісних операцій збільшився на 11%. У результаті Scania зуміла всього за сім років удвічі збільшити сумарний прибуток від продажів.
Компанія Scania першою в галузі взяла на себе зобов’язання щодо досягнення Science Based Targets initiative (Науково-обґрунтованих цілей). Зокрема це декарбонізація рухомого складу, на який припадає левова частка викидів вуглекислого газу. Було поставлено мету до 2025 року зменшити викиди СО2 на 20%. Сьогодні цей показник становить трохи менше 3% порівняно з базовим 2015-м роком. Справа в тому, що в цю статистику ще не встигли потрапити продажі за 2023 рік машин з новітньою силовою лінією Scania Super.
Однак компанія робить все можливе, щоб досягти запланованих результатів. Крім початку повномасштабного виробництва електровантажівок та відкриття заводу зі складання акумуляторів, велика увага приділяється підвищенню ефективності водіїв, оптимізації характеристик ТЗ та просуванню відновлюваних видів палива.