У невеликому шведському містечку Хегсбю, що на південному сході країни, на всі руки майстер Роберт Солстад в 90-ті рр. просто творив дива. Він робив компактні автовози з… не з вантажівок, і навіть не з розвізних фургонів, а використовуючи легкові моделі. І як справжній патріот перевагу віддавав місцевій фірмі SAAB. Донору відрізали другу половину кузова і замість неї встановлювали на підрамнику вантажну платформу на двоосному візку. З ведучими колесами все вирішувалося дуже просто, так як всі машини були передньопривідними.
Одне з творінь Роберта кореспонденту «Автоцентру» свого часу вдалося зняти на вулицях Гетерборга. Це був ефектний синій SAAB 9000 (див. нижнє фото).
Цікаво, що на боковинах кузова і на капоті власник намалював емблему своїй компанії – у вигляді змії. Таким чином натякаючи, що його автовоз також швидко і вправно зможе дістатися за викликом до замовника. В даному випадку кабіна мала невеликий вантажний відсік позаду дверей, що видно по широкій задній стійці. Хоча автовози з Хегсбю комплектувалися і двохрядними, в тому числі і чотиридверними кабінами.
Автомайстерня Роберта Солстада проіснувала до лютого 1999-го. За десять років з її воріт вийшло понад 200 спеціалізованих транспортних засобів. Причому це були не тільки автовози, а й автомобілі швидкої медичної допомоги, а також кінозйомочні машини.
Крім SAAB донорами для них служили і моделі інших марок – Audi 100, Volkswagen Golf, Ford Escort, Volvo 850 та ін. Що ж стосується SAAB, то Роберт брав авто різних років випуску, починаючи від ранніх – моделі SAAB 96 і 99 і закінчуючи 9000 і 9-5. На жаль, у минуле пішло не тільки ательє шведського умільця, а й cама легендарна автомобільна марка SAAB.