Український ринок нових автобусів, на жаль, перебуває у млявому стані. За даними AUTO-Consulting, за результатами липня було реалізовано всього 22 машини повною масою понад 5 т, що на 58% менше, ніж за той же місяць 2023 року. Становище було б ще гіршим, якби не поставка партії автобусів Ataman А092H6 для одного з міст. У результаті “Черкаський автобус” зайняв перше місце – з часткою ринку 55%. А ось інші вітчизняні виробники змогли реалізувати лише по 1 – 3 автобуси кожен.
Що ж до зарубіжних брендів, то тут відзначимо автобуси Mercedes-Benz, Temsa та MAN, які хоч і продавалися, але також не в тих обсягах, що торік. Якщо говорити про показники за 7 місяців, то ранок нових автобусів в Україні просів на 34% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Вся надія на урядову програму зі шкільних автобусів, а також на те, що міста активніше купуватимуть транспорт вітчизняного виробництва.