У 2022 році ринок нових комерційних автомобілів в Україні становив 6,9 тис. машин, що у 2,3 рази менше, ніж у 2021-му. Такі дані наводить Асоціація “УкрАвтопром”. П’ятірка найбільш популярних брендів виглядає так. Перше місце за автомобілями Renault – продано 1221 од., що на 59% менше, ніж рік тому. Друге місце у Mercedes-Benz – 667 од. (- 11%). За ним йдуть Сitroen – 628 од. (- 71%) та Fiat – 501 од. (- 71%). П’ятірку лідерів замикає MAN із показником 467 од. (- 5%).
Якщо ж говорити про продаж нових комерційних автомобілів (вантажівки та спецтехніка) у грудні, то вони склали 922 од. Це майже вдвічі більше, ніж у листопаді, проте на 51% менше, ніж у грудні 2021 року. Якщо говорити про ТОП-5 брендів цього місяця, то перші два місця, як і у випадку з річними підсумками, за Renault – 286 од. (+ 57% до грудня 2021-го) та Mercedes-Benz – 110 од. (+ 10%). На третьому місці Volvo – 82 од., що у 5,5 разів більше, ніж рік тому. Четверте місце у Fiat – 62 од. (- 74%). А замикає п’ятірку IVECO – 54 од. (- 7%).
Продажі нових автобусів та мікроавтобусів у грудні склали 175 од., що на 52,2% більше, ніж у листопаді, але на 30,3% менше показників річної давності за той же місяць. Найбільш продаваними стали автобуси Ataman черкаського виробництва – 84 од. (у грудні 2021-го – 39 од., у листопаді 2022-го – 52 од.). На другому місці Сitroen – 39 од. (23 та 26 од.). Третя позиція у Volkswagen – 18 од. (37 од. та 0 од.). На четвертому місці ЗАЗ – 12 од. (16 та 6 од.). Замикає п’ятірку автобуси «Еталон», виробництво яких поступово відновлюється на Чернігівському автозаводі, сильно пошкодженому під час російських обстрілів. У грудні було реалізовано 7 од. роком раніше – 72 од., а у листопаді 2022-го – 19 од.