Ринок вантажівок в Україні — стали відомі переваги покупців у липні 2022
Незважаючи на воєнний час, ринок нових вантажівок в Україні поступово виходить з глибокого піке, хоча, звісно, до торішніх показників йому ще далеко. Але хоч там як, це найбільш «живий» на сьогодні сегмент. За даними AUTO-Consulting, серед легких розвізних автомобілів (повною масою до 3,5т), за підсумками липня, перше місце завоював Volkswagen — з часткою 25%. Порівняно з червнем продаж машин цього бренду зріс на 55%. Другу позицію займає Hyundai, а третю — Renault, який поступився «корейцю» лише одним автомобілем. А загалом за 7 місяців 2022 року було реалізовано 289 нових машин в сегменті LCV, що на 81% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Щодо вантажівок важкого класу (повною масою понад 16 т), то тут вже не побачити колишнього лідерства МАЗ. За даними липневого продажу, перше місце належить Volvo Trucks — із часткою 18,8%. Лише на 0,3% йому поступився MAN, що посів другу позицію. На третій сходинці — Scania, а слідом за нею — DAF Trucks. Важливо, що після виходу з нашого ринку російських і білоруських брендів нішу комунальної техніки дедалі активніше займають зарубіжні виробники — IVECO, ISUZU, Hyundai та JAC. А загалом за 7 місяців ринок нових вантажівок в Україні відкотився назад на 43,6%, якщо порівнювати з аналогічним періодом 2021 року. Втішає, що в липні падіння вдалося уповільнити — до 33,6%.