Останній дизельний двигун MAN випускатимуть на новому майданчику в Нюрнберзі
У Нюрнберзі наприкінці березня було завершено будівництво передового виробничого цеху Сommon Base Engine з випуску нових силових агрегатів для вантажівок Traton Group. На це знадобилося 15 місяців та 170 млн євро інвестицій. У будівлі площею 23 000 м кв після встановлення необхідного обладнання з 2024 року налагодять випуск 13-літрового дизельного двигуна наступного покоління. Він стане останнім, повністю новим ДВЗ для Traton Group та вантажівок MAN зокрема. Силовий агрегат відрізняється покращеною паливною економічністю та, відповідно, екологічністю.
Зауважимо, що компанія MAN Truck & Bus SE при цьому дотримується своєї екологічної стратегії – до 2030 року збільшити частку машин з нульовим шкідливим викидом до 50%. Дизельні двигуни будуть пропонуватися на деяких ринках за межами Європи, а також на автомобілях для off-road.
У 2022 році в Нюрнберзі MAN Truck & Bus SE відкрив фабрику з виробництва акумуляторних батарей, яка поставлятиме їх на завод до Мюнхена, де з 2024 року розпочнеться складання магістральних електричних вантажівок. Тому новий майданчик у Нюрнберзі, який дозволить створити 160 робочих місць, буде задіяний на виробництві силових агрегатів двох типів – ДВЗ та повністю електричних.