X

Останній автобус Ikarus зняли з маршруту

Автобусы Икарус встречаются на дорогах постсоветских стран с каждым годом все реже и реже. Совсем недавно, в феврале 2017 года ушел на покой последний из венгерских могикан в странах Прибалтики - Ikarus 256.

Автобуси Ікарус зустрічаються на дорогах пострадянських країн з кожним роком дедалі рідше. Зовсім нещодавно, у лютому 2017 року пішов на заслужений відпочинок останній з угорських могікан у країнах Прибалтики – міжміський автобус Ikarus 256, повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Mike Motorov.

Дві такі, 256-ті машини працювали до останнього і розвозили  персонал фармацевтичної фірми Grindeks у Латвії. Тепер їх продали, і вони займуть гідне місце в гаражах автомобільних колекціонерів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ikarus: «Туристы» из Секешфехервара

Ikarus 256

Примітно, що один Ikarus 256 у відмінному стані зберігся і в Києві. Машина наразі перебуває в музеї КП «Київпастранс», вона на ходу і регулярно бере участь у ретровиставках Old Car Land.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автобусы Ikarus перевели на солнечные батареи

Ikarus 256 з музею КП «Київпастранс»

Нагадаємо, що міжміський автобус Ikarus 256 почали випускати в 1977 році. На відміну від моделі 250 він мав укорочений на метр кузов завдовжки 11 метрів. Салон було розраховано на 45 пасажирів. Машину приводив у рух дизельний двигун RABA-D10 потужністю 210 к.с., з агрегатованим з механічною 6-ступінчастою коробкою передач CSA-S690V. Завдяки пневматичній підвісці коліс, Ікарус 256 мав хорошу плавність ходу.