Не встиг Mercedes-Benz Trucks презентувати на IAA Transportation 2022 прототип магістрального сідлового тягача eActros Long Haul, як на нього вже пішли замовлення. Так, велика німецька логістична компанія Hegelmann Group підписала лист про наміри на придбання 50 машин. Вони повинні будуть поставлені після початку серійного виробництва моделі в 2024 році. Зазначимо, що аналогічні угоди нещодавно були укладені і з такими грандами як Amazon і Rheus.
Перші випробування eActros Long Haul на дорогах загального користування пройдуть вже цього року, а на 2023 рік запланована пробна експлуатація машини серед потенційних клієнтів.
Зазначимо, що eActros Long Haul оснащений трьома блоками літій-фосфатних батарей (LFP) сумарною ємністю 600 кВт.год. На їх зарядку від 20% до 80% ємності необхідно всього 30 хвилин від мегаватної станції (у Німеччині хочуть розгорнути цілу їх мережу). У рух тягач приводить електричний міст eAxle з двома моторами, що розвивають 400 кВт. постійної потужності і 600 кВт. пікової. У підсумку навантажений 40-тонний автопоїзд має запас ходу до 500 км.
Зазначимо, що на в рамках виставки IAA Transportation 2022 магістральний тягач eActros Long Haul отримав приз за кращу інновацію серед вантажівок – 2023 Truck Innovation Award. Крім сідлового тягача eActros Long Haul в 2024 році також почнеться випуск й машини з бортовою платформою.