Чому перший преміальний пікап не протримався на ринку і три роки
Цього дня, 18 липня 2017 року у Кейптауні (ПАР) відбулася світова прем’єра Mercedes-Benz X-Class (W470). Виробник позиціонував новинку як перший преміальний пікап на ринку. На машину покладалися великі надії – продаж стартував на різних континентах: у Європі, Африці та Австралії.
Проте машину зустріли на ринку вельми прохолодно. За перший повний рік (2018-й) реалізували загалом лише 16 700 од., а у 2019-му і того менше – 15 300 од. В результаті у травні 2020 року було ухвалено нелегке рішення про зняття моделі з виробництва. До речі, випуск X-Сlass планувалося розгорнути як в Іспанії, так і Аргентині. Проте через низький попит заокеанське підприємство так і не підключили.
У чому причина неуспіху першого преміального пікапа з трипроменевою зіркою? Вся справа у його платформі, уніфікованій з машинами Nissan Navara/Renault Alaskan. Незважаючи на те, що X-Class мав більш багате оснащення, пропонувався також і з «рідними» двигунами, включаючи трилітровий турбодизель V6 (254 к. с.) та системою повного приводу 4Matic, продаж так і не зміг набрати необхідних обертів.