У грудні 1964 року Mazda розпочала виробництво компактного пікапа Familia Truck. Машину було створено на базі моделі Familia, яка була презентована роком раніше.
Автомобіль, що цікаво, спочатку з’явився у варіанті 2-дверного універсала, а пізніше вже й у версії седана та купе. Для розробки дизайну залучили знамените італійське ательє Bertone.
Пікап, як і базова модель Familia, отримав повністю алюмінієвий двигун – результат унікальної фірмової технології лиття під тиском. Чотирьохциліндровий агрегат з верхнім розподільним валом мав робочий об’єм 782 см куб. та розвивав 42 к.с. Вантажопідйомність пікапа складала близько 500 кг.
У 1967 році почалося виробництво Familia другої генерації, а наступного року – і варіанта з кузом пікап. Цей автомобіль оснащувався вже 1,2-літровим двигуном у 68 к. с. та міг перевозити до 800 кг.
Машина експортувалася до багатьох країн, зокрема й у Південну Африку. Цікаво, що цей пікап – під назвою Birsa – випускала за ліцензією фірма Kia. З 1980 року виробництво Mazda Familia розгорнули в Таїланді, де воно тривало аж до кінця 90-х років. Пізні варіанти комплектувалися 1,4-літровим двигуном потужністю 70 к. с.
Пропонувалися також версії з подовженою кабіною. Кореспонденту «Автоцентру» свого часу вдалося побувати у Бангкоrу та сфотографувати пікапи Mazda Familia Truck обох поколінь.