Перевізники отримають перші водневі тягачі Mercedes-Benz GenH2
Підрозділ Daimler Truck розпочинає наступний етап у підготовці до серійного виробництва вантажівок на водневих паливних елементах. Перші п’ять магістральних тягачів Mercedes-Benz GenH2 будуть передані для випробувань кільком великим компаніям: Air Products, Amazon, Holcim, INEOS та Wiedmann & Winz.
Машини працюватимуть на реальних маршрутах протягом року та розвозитимуть дорогами Німеччини різні вантажі – від будівельних матеріалів та морських контейнерів до цистерн з газом. При повній масі автопоїзда в 40 т корисне навантаження становитиме близько 25 т. Заправлятися машини будуть рідким воднем (sLH2) на спеціальній станції у Верті, а в перспективі – ще на одній, в районі Дуйсбурга.
Таким чином, розробники хочуть отримати вичерпну інформацію про експлуатацію автомобілів. Зокрема, тягачі обладнані досить складною системою охолодження та обігріву, що забезпечує необхідну температуру для оптимальної роботи установки паливних елементів. Нагадаємо, що Daimler Truck зобов’язався до 2039 року пропонувати на ключових ранках ЄС30, США та Японії виключно СО2-нейтральні нові автомобілі.
Mercedes-Benz GenH2 оснащується установкою водневих паливних елементів потужністю 300 кВт (2х150 кВт), розробленою Cellcentric – спільним підприємством Daimler Truck та Volvo Group. Акумуляторна батарея короткочасно забезпечує ще 400 кВт. Місткість батареї невелика – 70 кВт.год., оскільки вона призначена тільки для допоміжної роботи: при розгоні, під час обгонів або під час руху на підйомах. Заряджається АКБ або рекуперацією, або надмірною енергією від паливних елементів.
Тягач рухають два електромотори, кожен з яких розвиває 230 кВт постійної потужності та 330 кВт пікової. Максимальний крутний момент становить відповідно 2х1557 Нм та 2х2071 Нм. Запасу рідкого водню у розмірі 88 кг, що зберігається у двох баках із нержавіючої сталі, завантаженому автопоїзду вистачає на пробіг до 1000 км.