Електричний фургон наступного покоління Mercedes-Benz eSprinter напередодні світового дебюту, який заплановано на лютий 2023 року, проходить інтенсивні ходові випробування. Так, 19 жовтня машина проїхала зі Штутгарта до Мюнхена і назад без підзарядки, подолавши таким чином відстань 475 км. На фініші запасу ходу залишалося ще на 20 км, тож фактично електричний фургон досяг 500-кілометрової позначки. Під час поїздки в кабіні був представник незалежної організації TUV Sud, який зафіксував середній показник витрати на рівні 21,9 кВт.г.
Маршрут випробування проходив дорогами загального користування, включаючи автобани. Причому його проклали з урахуванням складного рельєфу місцевості, від 210 до 780 м над рівнем моря, включаючи подолання гірського масиву Swabian Jura.
Новий eSprinter буде пропонуватися як фургон або шасі під установку різних кузовів. Будуть доступні три варіанти батарей по ємності – у тест-драйві брав участь самий «далекобійний». У результаті загальна кількість виконань збільшиться вдвічі порівняно з нинішньою моделлю. Машина вперше буде доступна у США та Канаді. Виробництво її розгорнеться з другої половини наступного року не тільки у Дюссельдорфі і Людвігсфельді, а ще й у Чарльзстоні (штат Південна Кароліна).
Mercedes-Benz Vans став першим виробником, який запропонував на ринку розвізних автомобілів електричний фургон – Vito E-CELL ще в 2010 році. Сьогодні в портфелі компанії вже чотири моделі на електротязі: eVito Panel Van, eVito Tourer, eSprinter та EQV. А з появою нових eCitan та EQT1 вся лінійка моделей отримає електричних «побратимів». Наступний етап електрифікації – VAN.EA (Mercedes-Benz Van Electric Architecture) стартує у 2025 році, коли всі середні та великі розвізні моделі будуть випускатися виключно на електротязі.