На українському ринку розвізних автомобілів намітилася важлива тенденція
Українські транспортні компанії продовжують оновлювати свої автопарки, зокрема й середньотоннажними вантажівками. Останнім часом тут намітилася тенденція до встановлення на таких шасі кузовних надбудов у ціновому діапазоні вище за середній. І за прикладом далеко не треба ходити. Днями українська компанія “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar) поставила замовнику шасі MAN TGL, обладнане ізотермічним фургоном марки Igloocar та гідробортом відомого бренду Dhollandia.
Зазначимо, що наприкінці 2021 року «Ком-Тех-Сервіс» став офіційним представником польського виробника кузовних надбудов Igloocar в Україні.
Що ж до шасі MAN TGL, то в даному випадку воно поставлене у виконанні 12.190. Тобто це саме вантажопідйомне виконання, розраховане на повну масу 12 т. Двигун застосовується 4-циліндровий 4,6-літровий D0834 стандарту Євро 6 і потужністю 190 к. с. (750 Нм). Як опція він пропонується з автоматичною коробкою передач TipMatic. Зазначимо, що вантажівки MAN TGL випускаються у варіантах повної маси від 7,5 до 12 т, з колісною базою від 3050 до 6700 мм та трьома варіантами кабіни: денна, спальна та спальна з високим дахом. Крім 4-циліндрового двигуна (160 – 220 к. с.) можна встановити і топовий, 6-циліндровий мотор, робочим об’ємом 6,9 л і потужністю 250 к. с.