На українських дорогах помічено нетиповий розвізний автомобіль
Сьогодні на вітчизняних дорогах можна побачити розвізні автомобілі різних марок. Серед них трапляються й досить рідкісні екземпляри. Один із них днями був сфотографований у Києві. Йдеться про машину SEAT Ibiza Van. Виявляється, ця відома модель четвертого покоління з 2011 випускалася і в комерційному варіанті.
Зовні SEAT Ibiza Van відрізняється наявністю заглушок замість задніх бічних вікон. Другий ряд сидінь демонтовано на користь вантажного відсіку місткістю майже один кубометр (930 л). Він відокремлений від кабіни сталевою перегородкою з гратами у верхній частині. Вантажопідйомність машини складає 440 кг.
Такі міні-фургони могли оснащуватися на вибір двома трициліндровими 1,2-літровими двигунами: бензиновим потужністю 69 к. с. та 75-сильним турбодизелем. Останній у змішаному режимі витрачає лише 3,8 л на 100 км. Незважаючи на спрощену комплектацію, у порівнянні зі звичайною Ibiza, «комерсант» оснащувався в базі гідропідсилювачів керма, кондиціонером, системами ABS/EBD та двома air bag.
Якщо говорити про конкурентів SEAT Ibiza Van у сегменті фургонів, перероблених із легкових моделей, то тут варто виділити три автомобілі. Це Ford Fiesta Van, який комплектувався менш потужним дизелем. Це Opel Corsa Van, що відрізняється більшою вантажопідйомністю. І нарешті, найкрупніший з усіх – Toyota Auris Van, який мав 5-дверний кузов.
Нагадаємо, що над Ibiza четвертої генерації (2008 – 2017 рр.) працював бельгійський дизайнер Люк Данкервольке, який приклав руку до Lamborghini Murcielago та Gallardo. Крім того, це була перша модель Volkswagen Group, побудована на новій платформі PQ25, яка пізніше лягла в основу Volkswagen Polo п’ятого покоління та Audi A1.