Цього року 33-та виставка ретроавтомобілів Techno Classica 2023 в Ессені видалася врожайною як ніколи. Сюди приїхали 1250 учасників із 30 країн, представивши близько 2700 машин. Багато автомобільних марок, а також конкретні моделі відзначили ювілей, що, звісно, з помпою було відображено у відповідних експозиціях.
Це 100-річчя MG, 75-річчя Porsche, зокрема 60 років з моменту запуску легендарної моделі 911. Епохальна модель Сitroen 2CV також відсвяткувала свої перші 75 років. Шістдесят виповнилося Lamborghini і представницькому Mercedes-Benz 600.
Не обійшовся без круглої дати і Volkswagen – його суперпопулярної моделі Passat стукнуло цього року рівно 50. Однак крім Passat різних років випуску відвідувачі Techno Classica 2023 змогли побачити і два унікальні транспортні засоби «народної марки» , нещодавно відновлені фахівцями заводу. Це самохідна вантажна платформа для внутрішньозаводських перевезень, а також напівгусеничний всюдихід на базі Transporter T1.
Останній був побудований на початку 60-х австрійським інженером і затятим лижником Куртом Крецнером. Він установив на фургон чотири осі, причому з колесами різного діаметра. Перші дві були зроблені керованими та взуті у двосткатні (!) «зубчасті» шини розміром 14 дюймів. А ось на двох інших осях, з 13-дюймовими колесами, встановили запатентовану алюмінієву гусеницю з гумовими подушками. Двигун залишили стандартний – опозитний, 1,2-літровий потужністю 34 к. с. Максимальна швидкість всюдихода становила 35 км/год.