На столичному СТО помічено рідкісний автомобіль FSO Polonez Truck
Цей досить раритетний для наших доріг розвізний автомобіль FSO Polonez Truck кореспондентові “Автоцентру” вдалося сфотографувати на одній із київських СТО. Показана модель – другого покоління випускалася польським підприємством FSO з міста Ниса в 1992 – 1997 роках. Такі автомобілі вироблялися переважно для місцевого ринку, причому у невеликих кількостях – близько 1000 од. на рік.
В даному випадку представлена рання, дорестайлінгова модель, про що говорить гладкий капот із пластиковим повітрозабірником по центру. А в 1994 році машина була модернізована: з’явилися рельєфна кришка капота, без козирка повітрозабірника, модернізована панель приладів, а головне – ширша (+60 мм) колія.
FSO Polonez Truck з напіврамною конструкцією мав вантажопідйомність до 1000 кг. Машина оснащувалась бортовою платформою і випускалася у трьох варіантах за довжиною: стандартним ST (4770 мм), подовженим LB (5280 мм) та з 5-місною кабіною DC. Колісна база варіювалася від 2816 до 3116 мм.
У нашому випадку представлений довгобазний автомобіль, укомплектований кузовом-фургоном. Останній, що цікаво, зберіг навіть фірмову табличку FSO Polonez.
Що ж до силових агрегатів, то їх пропонувалося три на вибір. Це два 1,6-літрові бензинові мотори – з карбюратором Weber або з одноточковим упорскуванням Multec, потужністю 87 і 80 к. с. відповідно. А також 1,9-літровий дизель (ліцензія Сitroen) в 70 к. с. З останнім двигуном автомобіль витрачав на 100 км: у місті 8,4 л, а на трасі, при 90 км/год – 6,8 л. Максимальна швидкість варіювалася від 124 до 135 км/год.
1995 року з виробництва зняли карбюраторний агрегат. А 1997 року з’явилася машина FSO Polonez Truck третьої генерації, яка випускалася під маркою Daewoo-FSO аж до 2003 року.