Цей дивовижного виду сідловий тягач було побудовано в 1982 році для серіалу The Highwayman. Машина створена на агрегатах вантажівки Peterbilt і кардинально відрізняється своїм компонуванням. Почнемо з того, що двигун – 700-сильний Detroit Diesel – розташований у базі. А кабіна винесена вперед і знаходиться біля землі. Є спеціальний напівпричіп, під який тягач і заїжджає для зчіпки. Таким чином максимально використовується максимальна корисна площа автопоїзда.
Свого часу на створення цього транспортного засобу пішло близько півмільйона доларів. А сьогодні його продають уп’ятеро дешевше – за 95 000 доларів. Щоправда, автопоїзд потребує реставрації, зокрема це стосується інтер’єру кабіни. У оголошенні на eBay повідомляється, що машина на ходу. Більше того, нинішній власник витратив близько 5000 доларів на заміну оливи, АКБ та шлангів.
Зауважимо, що це не перша така вантажівка, в якій була реалізована ідея наднизької кабіни. Так, 1980 року німецька транспортна компанія Colonia побудувала однойменний супер-тягач. Базою для нього послужила тривісна серійна вантажівка MAN 22.321 з двигуном, розташованим під вантажною платформою. А ось кабіну зробили із кузова універсала Ford Granada Turnier. Переднє облицювання з фарами було запозичено у фургона Mercedes-Benz T1. Цей тягач було спеціально створено для перевезення довгих алюмінієвих профілів.
Однак найвідомішим тягачом із наднизькою кабіною є модель Supercargo 2040, побудована компанією Steinwinter у 1983 році. Ця машина також заїжджала під напівпричіп, що дозволило останній зробити довжиною 17,7 м. Найцікавіше, що це була сучасна інтерпретація вантажівки Bussing Supercargo U22150, що випускалася малими партіями ще в 1965 – 1967 роках.