Mercedes-Benz розкрив секрети виробництва eActros 600
Незабаром, наприкінці листопада 2024 року, на заводі Mercedes-Benz у Верті стартує серійне виробництво магістрального тягача Mercedes-Benz eActros 600. Інноваційна модель на електротязі, яка завоювала почесне звання «Міжнародна вантажівка 2025 року», оснащена акумуляторами ємністю понад 600 кВт.год. Вона здатна проїхати у складі 40-тонного автопоїзда до 500 км і навіть більше. Перші машини вирушать до покупців вже до кінця року.
Тим часом компанія продовжує розкривати деталі виробництва центральних компонентів eActros 600. Так, на підприємстві Mercedes-Benz у Гаггенау, яке спеціалізується на трансмісіях для великовантажних машин, з 2021 року виготовляються й електричні мости e-Axle – для моделей eActros 300/400 . Тепер до них додалася ще одна – eActros 600.
Тут випускають механічні компоненти e-Axle: вали, шестерні, деталі синхронізаторів, а також деталі корпусу мостів. Щодо якості впроваджені особливі вимоги, з мінімальними допусками – забезпечувати їх допомагають передові зубошліфувальні верстати.
У Гаггенау також виготовляють елементи кабіни eActros 600: задню панель, каркас даху, перегородки та підсилювачі. Це перехідні деталі, що уніфіковані з кабінами дизельних моделей.
З заводу Гаггенау напівготові e-Axle поставляють на інше підприємство Mercedes-Benz – у Кассель, яке спеціалізується на мостах та електричних компонентах. Тут, на окремій складальній лінії мости e-Axle оснащуються електромоторами, елементами трансмісії та високовольтними компонентами. Корпуси мостів, компоненти маточин, а також гальмівної системи уніфіковані з мостами дизельних вантажівок, які в Касселі виготовляють вже понад два десятиліття. Це дозволяє гнучко налаштовувати процес виробництва eAxle, залежно від обсягу замовлень. Всі електричні мости проходять багаторівневу перевірку якості, включаючи EOL Test (End-of-Line) на заключному етапі складання.