Mercedes-Benz показав унікальні випробування вантажівок
У німецькому місті Верте-на-Рейні знаходиться не лише найбільший завод вантажних автомобілів Mercedes-Benz. Тут також розташований центр розробки та випробувань (EVZ), де машини перевіряються на шести спеціальних стендах, а також на відповідному полігоні.
Особливою гордістю центру EVZ є інноваційний вібростенд Multi Piston Bench, а також одна з найпотужніших у Європі кліматичних камер. Останнім часом тут особлива увага приділяється випробуванню електрично-акумуляторних вантажівок, у тому числі магістрального тягача eActros 600, виробництво якого має розпочатися вже цього року.
Multi Piston Bench дозволяє змоделювати різне покриття – від шосе до ґрунтових доріг та бездоріжжя. Стенд складається з десяти гідроцидиндрів, які надають руху (у вертикальному та горизонтальному напрямках) кожне з коліс/пару колі (при здвоєній ошиновці). Максимальне навантаження на один гідроциліндр може сягати 8 т.
Гідроциліндри рухаються вісьмома насосами з тиском масла 280 бар. Стенд знаходиться на бетонному фундаменті, який піднімається на пневматичних подушках, що ізолює його від зовнішнього середовища.
У результаті на стенді можуть випробовуватись п’ятивісні транспортні засоби, включаючи тягачі з напівпричепами повною масою до 60 т та завдовжки до 20 м. Габаритна висота автопоїзда може сягати 5,3 м. Можливе регулювання колії в діапазоні 1,77 – 2,06 м.
Що ж до кліматичної камери, то в ній можна задавати температуру від -40 до +70 С, а також регулювати вологість до 100%. Камера розрахована на два тягачі з напівпричепами. При тестуванні електровантажівок особлива увага приділяється керуванню та заряду батарей (SoC). Також перевіряється робота кондиціонера, теплоізоляція кабіни, а також рульове управління, гідроприводи та електропроводка.