X

Mercedes-Benz електрифікує логістику на заводі вантажівок у Верті

Компанія Mercedes-Benz Trucks 4 грудня поставила перевізникам перші 12 електричних сідлових тягачів eActros 300. Усього ж для логістики найбільшого підприємства вантажівок Mercedes-Benz у Верті планується залучити 20 електровантажівок, які вже з I кварталу 2024 року виконуватимуть по 50 рейсів на день. Все це наближає заплановану мету – перевести на екологічно чистий транспорт весь автопарк, задіяний у ланцюжку постачання підприємства у Верті вже до кінця 2026 року.

Влітку цього року на території заводу було відкрито першу зарядну станцію для вантажівок. Незабаром тут з’являться ще п’ять, а до кінця 2024 року – дві станції поза заводом, біля центрального входу. А всього планується облаштувати близько 30 станцій, включаючи надшвидкі потужністю до одного мегавата.

Для вхідної логістики використовують низькорамні сідлові тягачі eActros 300 Lowliner, які оптимально підходять для роботи з напівпричепами типу «мега», внутрішньою висотою до 3 м. Такі машини будуть доступні до замовлення вже з січня 2024 року. Зазначимо, що eActros як шасі для кузовних надбудов почав випускатися серійно з 2021 року.

Пропонується дві моделі – eActros 300 та eActros 400. Машини оснащуються відповідно трьома або чотирма акумуляторними блоками по 112 кВт.год кожен. Запас ходу досягає 330 та 400 км. Що ж до сідлового тягача eActros 300, то у складі автопоїзда він може проїхати без підзарядки до 220 км. На підживлення батарей від 20 до 80% ємності від станції 160 кВт (400А) необхідно трохи більше однієї години.

Завод Mercedes-Benz Trucks у Верті відзначає 2023 року 60-річний ювілей. За весь час тут було зібрано понад 4,4 млн. вантажівок. Сьогодні на підприємстві працює близько 10 тис. осіб. Тут виробляються різні моделі: Actros, Arocs та Atego, а також машини підрозділу Mercedes-Benz Special Trucks – Econic, Unimog і Zetros.

Читайте також:
Mercedes-Benz презентував тягач із незвичайним дизайном