Сьогодні, 29 червня компанією MAN Truck & Bus офіційно оголошено про початок підготовки великосерійного виробництва акумуляторних батарей для своїх електричних вантажівок і автобусів. Його мають намір розгорнути на заводі в Нюрнберзі, де сьогодні випускаються дизельні та газові двигуни.
Інвестиції в цей майданчик становитимуть близько 100 млн євро. Проєкт також допоможе створити 350 нових робочих місць. Спочатку на заводі в Нюрнберзі батареї почнуть збирати вручну невеликими серіями паралельно з ДВЗ. А з 2025 року тут стартує великосерійне виробництво потужністю до 100 тис. АКБ на рік.
Сьогодні електровантажівки важкого класу можуть нести на собі до шести батарейних блоків, що дає змогу мати запас ходу до 600 – 800 км. Наступне покоління акумуляторів дасть можливість проїжджати таким машинам без підзарядки до 1000 км.
Уряд Баварії, до речі, обіцяє інвестувати 30 млн євро в розвиток акумуляторних технологій в період з 2023 до 2027 рр. На популяризацію великовантажного електричного автотранспорту благотворну дію має надати зниження сукупної вартість володіння, яка, за оцінками фахівців, має зрівнятися з такою для машин з ДВЗ вже до середини нинішнього десятиліття.
Зазначимо, що в лютому MAN Truck & Bus анонсував магістральний сідельний тягач на електротязі eTruck, випуск якого розгорнеться в Мюнхені в 2024 році. А поставку батарей для нього, як ми бачимо, забезпечать із заводу в Нюрнберзі. Також відзначимо, що сьогодні компанія вже випускає повністю електричні міські автобуси великого класу MAN Lion’s City E, а також легкі розвізні фургони з нульовим шкідливим викидом – eTGE.