MAN став першим виробником комерційних автомобілів, який випустив на німецькі автомагістралі безпілотну вантажівку. На борту експериментального тягача, який проїхав близько 10 км по автомагістралі А9 між розв’язками Аллерсхаузен та Фюрхольцен, знаходилися федеральний міністр транспорту доктор Фолькер Віссінґ та генеральний директор MAN Олександр Власкамп.
Протягом деякого часу компанія MAN інтенсивно просувала розробку автономних вантажівок для використання в логістичних центрах та міжвузлового руху на автомагістралях. А нещодавно вона стала першим виробником комерційних автомобілів, що отримав дозвіл на випробування 4-го рівня на підставі закону про автономні транспортні засоби на німецьких автобанах.
Обсяги вантажоперевезень і зокрема перевезень між логістичними хабами, такими як склади великих інтернет-магазинів, неухильно зростають. Для цього особливо підходить використання автономних вантажівок у так званому транспортуванні «від вузла до вузла». Вантажівки завжди у дорозі, надзвичайно економічні з погляду витрати пального та безпечні в керуванні.
У довгостроковій перспективі ефективне використання автономних вантажівок може зменшити загальні експлуатаційні витрати на 10–15 відсотків. Нова технологія також може зменшити нестачу водіїв. Лише у Німеччині вже не вистачає до 100 000 водіїв вантажівок.
MAN вже багато років просуває безпілотні технології, реалізуючи різноманітні дослідні та дослідно-конструкторські проекти. З 2017 по 2019 рік компанія розробляла та тестувала вантажні автомобілі з електронним керуванням у рамках спільного науково-дослідного проекту з DB Schenker. Ці особливо безпечні та економічні автопоїзди понад шість місяців використовувалися у регулярних перевезеннях генеральних вантажів автомагістралі А9 між Нойфарном та Нюрнбергом.
З 2019 по 2023 рік проект ANITA з партнерами Deutsche Bahn, Університетом прикладних наук Фрезеніус та Götting KG був зосереджений на повній цифровій інтеграції автономної вантажівки до логістичного процесу обробки контейнерів від автомобільного до залізничного транспорту.
А з 2022 року MAN працює разом із Autobahn GmbH та іншими партнерами з промисловості, науки та технічних випробувань над проектом ATLAS-L4 з розробки автономної вантажівки для використання на автомагістралях між логістичними вузлами. Таким чином, проект конкретно реалізує закон про автономне водіння, прийнятий у Німеччині в 2021 році, який вже дозволяє безпілотне водіння чітко визначеними маршрутами і під технічним наглядом. Наприкінці проекту заплановано практичні тест-драйви прототипу на автомагістралі під наглядом водія.
На сьогоднішній день MAN подав 133 патентні заявки в галузі автономного водіння, 33 з яких вже задоволені. Беручи участь у проектах @CITY, BeIntelli та MINGA, MAN також бере участь у розробці автоматизованого водіння для міських автобусів.