Mercedes-Benz Trucks продовжує розширювати лінійку повністю електрифікованих вантажних автомобілів. Після виходу на ринок наприкінці 2021 році розвізної моделі важкого класу eActros вже повним ходом готується його Магістральне виконання — eActros LongHaul. Прототип сідельного тягача в складі 40-тонного автопоїзда сьогодні проходить внутрішньозаводські випробування і вже в цьому році повинен виїхати на дороги загального користування. Запас ходу обіцяють близько 500 км. А серійне виробництво розгорнуто в 2024 році.
А тим часом Mercedes-Benz Trucks запускає в липні цього року електричну модель для комунального сектора – eEconic, оснащений низькопідлоговою кабіною. Крім того, скоро повинні з’явитися нові модифікації розвізної моделі еActros — версії eActros 400 і eActros 500.
Mercedes-Benz Trucks сьогодні активно співпрацює з компаніями Siemens Smart Infrastructure, ENGIE і EVBox Group зі створення високошвидкісних зарядних станцій. Нагадаємо, що Daimler Truck уклав угоду з іншими виробниками комерційних автомобілів — Traton Group і Volvo Group щодо впровадження загальної зарядної інфраструктури в Європі, з єдиним тарифом, незалежно від марки автомобіля, що заправляється. А стосовно магістральних тягачів, то в Німеччині тривають роботи щодо т. зв. “мегаватної зарядної станції” в рамках проєкту HoLa (High Performance Charging in Long-Haul Truck Transport), який підтримує асоціація німецьких автовиробників VDA.
Відзначимо, що мета Daimler Truck – збільшити частку CO2-нейтральних нових автомобілів на європейському ринку до 50% вже до 2030 року. А доки на заводі Mercedes-Benz у Верті готується захід для потенційних клієнтів. Воно стартує на початку червня і триватиме кілька тижнів. Понад 1000 осіб зможуть не тільки ознайомитися з передовими технологіями електромобільності та розвитком відповідної інфраструктури, а й особисто протестувати електровантажіввки eActros 300 дорогами загального користування.