Рівно 40 років тому, 27 квітня 1984 року, випустили 500-тисячний автомобіль марки КрАЗ. Ювіляром став повнопривідний КрАЗ-260 (6х6) вантажопідйомністю 9,5 т. Він вважається найвищим досягненням Кременчуцького автозаводу в період до 1990 року. Більше того, він послужив основою для багатьох наступних автомобілів цього підприємства.
Цікаво, що КрАЗ-260 став першим і єдиним у СРСР серійним автомобілем із багатопаливним двигуном ЯМЗ-238Л. Крім дизеля той міг працювати також на бензині, гасі чи їх суміші із соляркою, або ракетним паливом. Таку силову установка (14,87 л) потужністю 300 к. с. встановлювали на вантажівку з 1982 року.
Крім того, характерними особливостями автомобіля були принципово нові, сучасні по дизайну оперення та суцільнометалева кабіна. А трансмісія стала зовсім іншою – легшою, так званого прохідного типу.
Усього за період з 1979 до 1998 року було виготовлено 15 729 автомобілів КрАЗ-260 загального призначення та 4 600 од. – сідлових тягачів КрАЗ-260В. При цьому автомобілі пізнього випуску (з 1989 року) мали спрощену зовнішність і значно менші за обсягом, полегшені крила.
Щодо ювілейного, півмільйонного автомобіля КрАЗ, то цю машину можна було часто зустріти на вулицях Києва: вона працювала в одному зі столичних АТП. Вантажівка виділялася помаранчевим розфарбуванням та великим написом «500 000» на боковинах капота і дверцятах кабіни. Привертає увагу козирний номерний знак: 1111 КИЛ. До речі, на дверях можна побачити поширений на той час напис: «Наказ – пасажирів не брати!»