Об этом рассказал Игорь Чуркин, генеральный директор City Transport Group, управляющей заводом «ЛАЗ».
За словами Ігоря Чуркіна, київський тендер на закупівлю 100 автобусів створено під продукцію «Мінського автомобільного заводу. «Прописані технічні норми з потужності двигуна на 12-метрові і 18-метрові («гармошки») автобуси відсікають українських виробників на участь у тендері і відповідають технічним характеристикам автобусів МАЗ. Навіть тендерна вимога на 26 сидячих місць у 12-метровій машині і 35 у «гармошці» злизані з моделей МАЗ-203 і МАЗ-215», – наголосив Чуркін. – В результаті таких тендерних викрутасів під МАЗ, місто може втратити до 2 млн грн на кожній машині. Тобто з Київського бюджету під виглядом закупівлі автобусів просто вкрадуть 200 млн». Інформацію про це розмішено на сторінці City Transport Group у Facebook.
Читайте також:
Автобуси на газі дадуть Україні 18 000 робочих місць
«По суті, чиясь липка рука вже нажилася на конкурсі. Така тендерна вакханалія ставить під сумнів існування українського машинобудування. Через хапуг і нуворишів без роботи залишаться тисячі робітників. Чи потрібно це країні, чи готова держава до мільйонних витрат з утримання цілої армії безробітних, що стали такими з чиєїсь вини?», – сказав він.
На думку Чуркіна, впровадження системи Prozorro не позначилося на рівні корупції на тендерах із закупівлі муніципального транспорту. «Корупція не зникла, навпаки, вона стала більш витонченою: адже в «технічку» купованих транспортних засобів спочатку прописують саме ті норми, які відповідають показникам машини, яка має перемогти», – наголосив він.
Генеральний директор City Transport Group також висловив пропозиції щодо необхідних змін у технічних вимогах київських тендерів на закупівлю 200 одиниць автобусів і тролейбусів.
Читайте також:
Генеральний директор City Transport Group повідомив, що він готовий звернутися до Київради, а також інших, зокрема правоохоронних органів з метою покласти край спробі корупційних київських торгів.
Нагадаємо, що рішенням Київського господарського суду від 16 березня 2016 року КП «Київпастранс» має виплатити заводу «ЛАЗ» суму понад 118 млн грн за поставлені до Євро-2012» тролейбуси-гармошки. Однак, як повідомили в City Transport Group, борг перед підприємством досі не погашено.