З початку повномасштабної війни рф проти України Київ отримав від закордонних партнерів 72 міські автобуси. Більшість із них – це міські низькопідлогові машини Mercedes-Benz Citaro різних років випуску. Серед них – як одиночні машини, так і зчленовані. На маршруті №46 з недавнього часу працює і досить рідкісна у нас тривісна «одиночка» Сitaro L. За своїми габаритами вона перевищує добре відомий киянами та гостям міста чималий МАЗ-107. “Мерседес” на півметра довше – 14,99 м проти 14,48 м.
В даному випадку Mercedes-Benz Citaro L представлений у дводверному виконанні, хоча такі випускалися і з трьома дверима також. Салон має від 46 до 51 місць для сидіння, а загальна пасажиромісткість досягає 130 осіб. У районі других дверей є великий накопичувальний майданчик з можливістю перевезень маломобільних людей у візках.
У задній частині встановлений 6-циліндровий 12-літровий турбодизель Mercedes-Benz OM 457 hLA потужністю 299 або 326 к. с. с. Коробка передач – автоматична. Цікаво, що вищезгадані київські МАЗ-107 також оснащені двигунами Mercedes-Benz, щоправда, іншої моделі – ОМ 906LA.
Що стосується 15-метрового Сitaro L, то незважаючи на таку довжину радіус його розвороту становить всього 12,15 м, так як колеса третьої осі зроблені керованими – повертаються в протилежний бік переднім. Повна маса автобуса сягає 25 т. Машина, що працює у «Київпастрансі», випущена у 2005 році. Нагадаємо, що 2006-го з’явився рестайлінговий Сitaro – і такі машини сьогодні також зустрічаються на столичних маршрутах (див. нижнє фото).