
Які комерційні автомобілі Volkswagen мають попит

Комерційні автомобілі Volkswagen
Попит на комерційні автомобілі Volkswagen зростає в усьому світі. За підсумками 2016 року підрозділ VW Комерційні автомобілі (Volkswagen Commercial Vehicles) реалізував понад 480 тис. автомобілів, що на 11,4% перевищує показник 2015 року (430 900 од.). Найпопулярнішими стали автомобілі сімейства T – їх продали 171 700 од. (+16,7%), а також машини Сaddy – 132 800 (+22,6%). А от моделі Amarok і Crafter показали невеликий спад – 76 500 (- 9,5%) і 50 400 (- 4,1%). Це пов’язано з переходом на виробництво нових машин – модернізованого Amarok і Crafter наступного покоління.
А стосовно показників продажу по регіонах, то в Західній Європі вони збільшилися на 15,7% – до 329 400 од. Серед найбільш успішних ринків виявилася рідна для бренду Німеччина – 124 000 од. (+11,4%). А от із ринків, що найдинамічніше розвиваються, виявилися: Італія – 11 400 од. (+46,1%), Іспанія – 13 400 од. (+27,7%) і Франція – 19 300 од. (+24,8%). Трохи відстала щодо зростання Велика Британія, хоча в абсолютних цифрах вона на другому місці після Німеччини – 50 100 од. (+5,8%).
А стосовно Східної Європи, то тут легкі комерційні автомобілі Vokswagen також йшли на ура. У 2016 році було продано 36 500 од., що на 16,9% більше за результати 2015 року.
Якщо вирушити за океан, то тут у Volkswagen Commercial Vehicles також хороші показники продажу. Так, наприклад, у Північній Америці реалізація автомобілів зросла на 24,7% – до 8 500 од. В Африці продано 16 100 од. (+6,3%), на Близькому Сході – 35 600 (+2,6%) і в Азійсько-Тихоокеанському – 21 700 од. (+1,3%).
«Ми дякуємо нашим клієнтам за їхню впевненість і значно цінуємо підвищений попит у 2016 році. Volkswagen Commercial Vehicles зробив прекрасну роботу, щоб досягти цього, разом із дилерами та імпортерами в усьому світі», – говорить Брем Шот, член правління бренду Volkswagen Commercial Vehicles, відповідальний за продаж і маркетинг. – «Цього року ми хочемо продовжити справляти враження на клієнтів нашими повністю оновленими якісними продуктами та індивідуальними рішеннями».