X

Як у Києві презентували сенсаційний тягач “Володимир” та інші новинки

Рівно 20 років тому, з 25 по 30 травня відбулася найбільша автомобільна виставка України – 12 Київський Міжнародний автосалон SIA’2004, який було внесено до престижного календаря OICA.

На цей автомобільний форум з’їхалися представники 687 компаній із 32 країн світу. Вони зайняли практично всю виставкову площу «Експоцентру України»: 11 павільйонів та відкриті майданчики – лише 55 тис. кв. м.

Відмінною особливістю виставки стала велика кількість вантажівок, автобусів та спецтехніки. Розкажемо про деякі цікаві новинки українського виробництва.

Особливу увагу публіки привертав створений у Кременчуці незалежною корпорацією “Володимир” сідловий тягач КВ-400. Машина з оригінальним дизайном призначена для роботи у складі автопоїзда повною вагою до 44 т. На ній було встановлено дизель Deutz 408 к. с.

Львівський автозавод презентував новий міський низькопольник CityLAZ А183 із салоном на 100 місць (для сидіння – 28). Машина оснащується двигуном Deutz (265 к. с.) та пневмопідвіскою коліс RABA або ZF.

Було показано і її модифікацію, призначену для роботи в аеропортах – SkyBus AX-183. Крім того, на SIA демонструвалися новий туристичний автобус “НеоЛАЗ” та відомий “Лайнер 10”.

Промислово-інвестиційний холдинг “Богдан” представив широку гаму автобусів, серед яких було чимало новинок. Серед них – модернізований міський автобус середньої місткості А-144.2 на 80 місць із потужнішим, 214-сильним турбодизелем Cummins.

Дебютував також міжміський автобус А-145 підвищеної комфортабельності із салоном на 39 місць та міжміська модель малого класу – А-092.11 із двигуном Isuzu Євро 1.

Бориспільський автозавод привіз на SIA низку нових моделей автобусів, про які ми вже детально розповідали. Це зокрема 70-місний БАЗ-А411, з яким підприємство вирішило увійти до середнього класу. Машина завдовжки 9000 мм була укомплектована дизельним двигуном Tata та пневматичною підвіскою всіх коліс.

На стенді демонструвалася і чергова версія транспортно-технологічного автомобіля БАЗ-3340-01 «Терен» із самоскидним кузовом та снігоочисним відвалом.

В експозиції ХК «АвтоКрАЗ» акцент було зроблено на шасі із надбудовами. Серед новинок – бурильна установка М-150 на шасі КрАЗ-65101 із глибиною буріння 24 м та автогудронатор КДМ-333 на шасі КрАЗ-65101-100 із шириною розподілу бітумних матеріалів 5,5 м. Підприємство представило також 28-тонний автокран Дрогобицького заводу та сімейство самоскидів.

Відвідувачі побачили і рестайлінговий мікроавтобус Karsan J9, великовузлове збирання якого освоїли з турецьких деталей. Усього було виготовлено 53 машини, які були сертифіковані. Автомобіль розрахований на 11 місць. Дизель Peugeot 2,5 л (73 к. с.) забезпечував максимальну швидкість 115 км/год.