X

Як з’явився провісник Ford Transit

Цього дня, 20 липня 1954 року, з конвеєра британського заводу Ford зійшов перший розвізний фургон Thames 300E. Машина була побудована на агрегатах Ford Anglia і мала спільний кузов із універсалом Ford Squire. Комерційна модель відрізнялася невеликими габаритами: довжиною 3,55 м і висотою 1,6 м. Колісна база була 2,20 м.

Спочатку автомобіль мав вантажопідйомність 254 кг, але пізніше з’явилися варіанти Standard і Deluхе з посиленою задньою ресорною підвіскою, розраховані вже на перевезення 356 кг. Висота завантаження становила відповідно 58 і 61 см. Об’єм вантажного відсіку у всіх машин був однаковий – 1,9 кубометра.

Як силовий агрегат пропонувався 4-циліндровий 1,2-літровий бензиновий мотор потужністю 36 к. с. Його було цілком достатньо для досить легкого фургона – спорядженою масою 709 і 744 кг, залежно від виконання вантажопідйомності.

Модель Thames 300E випускалася до 1961 року, коли її змінила більш досконала машина Thames 307E на базі Ford Anglia 105E. Усього було виготовлено 196,8 тис. машин, 139,2 тис. з яких вантажопідйомністю 254 кг.

Зазначимо, що, починаючи з 50-х років, назву Thames мали всі розвізні фургони Ford британського виробництва. І лише 1965 року їх змінили машини під широко відомим сьогодні «ім’ям» Transit.

Читайте також:
Як європейський Ford вступив у новий етап