Цього дня, 15 листопада, рівно 12 років тому у Києві відкрилася виставка «АвтодорЕкспо-2011». Тут вперше широкому загалу був продемонстрований найновіший повнопривідний автомобіль КрАЗ B18.1X (6х6). Машина з’явилася слідом за базовою моделлю п’ятого покоління – самоскидом КрАЗ С18.1 (6х4), який нам вдалося протестувати влітку 2011 року.
Всюдихід отримав, як й самоскид, новий за дизайном капот інтегрального типу та інший бампер. А ось кабіну на моделі 6х6 встановили комфортабельнішу – з високим дахом і панорамним лобовим склом.
Повністю нова панель приладів, а також водійське крісло Pilot перейшли з нової базової моделі – самоскида С18. 1.
Під капотом у автомобіля розмістився передовий на той час силовий агрегат 362 к. с., виготовлений за ліцензією Renault Trucks на ЯМЗ. Двигун мав систему рециркуляції вихлопних газів та відповідав нормам Євро 4. У парі з ним працювала механічна, 9-ступенева коробка передач 9JS200TA.
На виставці «АвтодорЕкспо-2011» нова машина була показана з піскосолерозкидальним обладнанням компанії RASCO. На шасі встановили бункер для сухих реагентів на 9 м куб, а також два баки по 1400 л – для рідких реагентів. Ширина обробки – від 2 до 12 м. Спереду автомобіль оснастили снігоприбиральним відвалом завширшки 4 м.
Споряджена маса автомобіля становила 11 000 кг, а повна – 31 000 кг. Машина комплектувалася двома паливними баками по 250 л. КрАЗ B18.1X (6х6) міг долати підйоми крутістю до 30%, мав радіус розвороту 13 м та максимальну швидкість 80 км/год.