У цей день, 9 червня 1930 року, стартував випуск комерційних автомобілів Ford A другого покоління. Світова економічна криза, що вибухнула в жовтні 1929 року, завдала сильного удару по автомобільній промисловості США. Ціла низка фірм взагалі припинили своє існування, а обсяг продажів, у тих, що залишилися, різко впав.
І в цих умовах, борючись за виживання, компанія Ford провела модернізацію своїх автомобілів. Стилістичні зміни, внесені у 1930 та 1931 роках до моделі Ford A, освіжили їхній зовнішній вигляд. Радіатор став помітно вищим. При цьому у легкових машин і пікапів у варіанті Deluxe його зробили хромованим, як і фари. Крила поставили довші і незалежно від варіанта фарбування кузова, а їх було 38, вони завжди були лише чорними.
І що важливо, у пікапа з’явилася зовсім інша кабіна – більш простора та комфортабельна. А ось двигун, що вперше з’явився в 1928 році, залишився тим самим. Це був 4-циліндровий нижньоклапанний агрегат робочим об’ємом 3,3 л, що розвивав потужність 40 к. с.
Стандартна колісна база складала, як і легкової машини Ford A – 262,8 см. Цікаво, що пікапи часто надходили до продажу, укомплектовані тентом. А в 1931 році пікап отримав новий стандартний кузов, який прийшов на зміну колишньому, яким комплектували ще машини Ford T з 1925 року. Він був на 7,5 см довшим, на 15 см ширшим і на 10 см вищим. Тобто він мав габарити 151 х 117 х 42 см.
Потрібно сказати, що Ford A служив базою для розвізних фургонів від різних виробників, а також для ряду спеціальних машин, у тому числі поштових. Автомобілі Ford A користувалися величезною популярністю. Так, до березня 1930 року було виготовлено вже 3 млн. од. у дев’яти кузовних виконаннях. А до кінця випуску, рівно через два роки, їхня кількість досягла 4,8 млн од.
Цікаво, що Ford цього покоління залишили свій слід і в історії українського автопрому. У Харкові, на невеликому автоскладальному підприємстві, у 1931 році було зібрано близько ста автомобілів Ford A та їхніх «старших братів», вантажівок Ford AA.