X

Як дизельний автобус перевести на електротягу з мінімальними витратами

Сьогодні ринок європейських міських автобусів на електротязі розвивається бурхливими темпами. Щоб прискорити перехід на екологічний чистий вид громадського транспорту, влада низки країн запускає спеціальні програми зі стимулювання відповідного оновлення автопарків. Так, у Шотландії нещодавно стартувала друга фаза ScotZEB (Zero Emission Bus Challenge Fund), державної програми, в рамках якої компаніям, що займаються переобладнанням дизельних автобусів на електричні, намічено виділити 58 млн фунтів-стерлінгів з розрахунку 50 тис. фунтів-стерлінгів на одну машину. Таким чином, витрати переведення автобуса з ДВЗ на електротягу становить менше третини вартості нового електробуса.

Одна з таких компаній – Equipmake, яка встановлює електричну трансмісію, 76% комплектуючих якої виготовлено у Великій Британії. На фото показано адаптований під електротягу міський автобус бразильської марки Agrale. Залежно від виконання запас ходу таких електробусів становить від 240 до 400 км.

Зазначимо, що в рамках першої фази програми ScotZEB на переобладнання дизельних автобусів на електричні було виділено 62 млн фунтів-стерлінгів. Це дозволило дев’яти транспортним компаніям Шотландії ввести в експлуатацію 276 екологічно чистих машин.

Читайте також:
Ринок електробусів у Європі зростає – стали відомі лідери