Цього дня, 28 червня 16 років тому, на автошоу «КрАЗ-2007» у Кременчуці вперше було представлено незвичайний самоскид – модель 7140С6-Д20. Автомобіль був помітно більший за звичні самоскиди цієї марки і мав колісну формулу 8х6. При довжині 10,02 м він мав великий кузов корисним об’ємом 16 м куб., розрахований на 25 т вантажу.
І що примітно, три з чотирьох осей розміщувалися поряд, у задній половині шасі (осьова формула 3+1). Таке рішення дозволяло найкраще використовувати чотиривісну схему для збільшення вантажопідйомності. А для кращої маневреності зробили керованою не лише передню вісь, а й ще одну – останню.
Подбали і про підвищення прохідності. Три осі із чотирьох виконали ведучими. При цьому всі колеса зробили односхилими, що зменшувало опір коченню. Додамо, що кліренс був майже як у танка – 390 мм.
І звичайно ж, автомобіль забезпечили куди потужнішим мотором. Це був турбодизель з інтеркулером моделі 7511.10.16, що розвиває 400 к. с. Цікаво, що цей двигун спочатку мав збільшені габарити. Щоб вмістити цей агрегат під стандартний капот кременчуцької машини, довелося доопрацьовувати мотор.
Проектування автомобіля формули 8х6 завод розпочав ще 2002 року. У серпні 2004-го зібрали перше шасі та випробували його до кінця наступного року. А у липні 2007 року з’явився перший експериментальний самоскид. Якщо у шасі керованими були дві передні осі, то тепер вони стали першою і четвертою.
Випробування дозволили виявити ряд недоліків автомобіля і вже в другій половині 2008 року, не чекаючи закінчення тестів, конструктори приступили до доопрацювання машини. У результаті більшість дефектів було усунуто. Але на жаль, так і не вдалося вирішити головну проблему – невідповідність гальмівних властивостей автомобіля (гальмівний шлях, час уповільнення) необхідним нормам дорожньої безпеки.
Зрештою, після численних дебатів, 20 листопада 2009 року на засіданні технічної ради ХК «АвтоКрАЗ» було прийняте важке рішення – закрити проект. Однак на закінчення слід сказати, що робота зі створення самоскида КрАЗ-7140С6-Д20 мала величезне значення як школа конструкторського досвіду, лабораторія з апробування багатьох оригінальних технічних рішень для створення перспективних багатовісних автомобілів.