На вантажівки чекають стандарти викидів СО2 та норми витрати палива
Європейська комісія оголосила, що запропонує перший стандарт по викидах СО2 в усіх країнах ЄС для вантажівок і автобусів вже до 2019 року. На відміну від легкових автомобілів і фургонів, сьогодні в Євросоюзі немає обмежень по викидах вуглекислого газу для ваговозів.
Єврокомісія прискорить аналітичну роботу над змістовною частиною стандартів для великовантажних транспортних засобів і почне громадську консультацію, щоб підготувати грунт для законопроекту.
Документ містить перелік пропозицій понизити кількість викидів CO2 для транспорту, включаючи «законопроект встановити норми паливної економічності для великовантажних транспортних засобів». Сюди також входить перегляд стандартів емісії для легкових автомобілів і фургонів після 2020 року.
Для обгрунтовання нових стандартів, Комісія запропонує закон про сертифікацію викидів CO2 і витрату палива нових вантажівок та закон, який контролює витрату палива.
Вантажівки складають приблизно чверть викидів CO2 автомобільного транспорту в Європі. І це при тому, що займають менше 5% дорожнього руху. У 2014 році викиди від великовантажних транспортних засобів перевищили 13% показники 1990 року.
Прискорити роботу введенням стандартів по викидах СО2 для великовантажного транспорту ініціювали Бельгія, Великобританія, Німеччина, Нідерланди і Словенія.