Ford розповів про плани електромобілізації і більш економічні батареї
Вже до кінця 2023 року Ford має намір реалізувати 600 тис. електромобілів по всьому світу, а до 2026 року довести цей показник до 2 млн од. Для цього планується інвестувати 50 млрд доларів. До 2030 року більше половини всіх вироблених автомобілів повинні бути електричними. При цьому до 2035 року компанія має намір відмовитися від випуску машин з ДВЗ в Європі.
Ось тому вже розпочато модернізацію заводу Ford в Кельні – зокрема, зводиться нова будівля площею 2500 м кв. де буде проводитися антикорозійна обробка кузовів. У виробничий процес впровадять нові енергоефективні рішення, які щорічно вберегуть атмосферу від 2000 т СO2 і дозволять заощадити до 2600 МВтч. Випуск першого електромобіля намічений на 2023 рік, а в 2024-му за ним піде друга модель. Річний обсяг виробництва підприємства в Кельні обіцяють довести до 200 тис. машин.
Що ж стосується глобальної мети – реалізації 600 тис. електромобілів до кінця 2023 року, то в цьому компанії допоможуть наступні моделі: 270 тис. од. Mustang Mach-E (для Північної Америки, Європи та Китаю), 150 тис. F-150 Lightning (для Північної Америки), 150 тис. Transit (для Північної Америки і Європи) і 30 тис. зовсым нового позашляховика для європейського ринку.
Ford також оголосив про розширення портфеля встановлених на електромобілі акумуляторів – до нікель-кобальт-марганцевих (NCM) тепер додадуться ще літій-залізо-фосфатні (LFP). Останні дозволять знизити залежність від поставок нікелю і забезпечити економію матеріалів на рівні 10 – 15%. Автогігант також запевнив, що для успішного досягнення вищевказаного плану глобальної електромобілізації він на 100% забезпечений щорічним постачанням батарей – обсягом 60 ГВТ.год, про що домовлено з найбільшими світовими виробниками.