Перші електричні фургони Ford E-Transit вже розпочали роботу в службі DHL у низці країн Європи, а також у США. Зазначимо, що Ford Pro та Deutsche Post DHL домовилися про постачання 2000 таких машин уже до кінця 2023 року. А разом із ними – і цифрових рішень, включаючи Ford Pro E-Telematics.
Компанія Ford зобов’язалася перейти на продаж виключно вуглецево-нейтральних автомобілів: у Європі до 2035 року, а в усьому світі – до 2050-го. У свою чергу DHL поставила за мету перевести на електричний транспорт 60% свого 27-тисячного автопарку в усьому світі вже до 2030 року.
Ford E-Transit став найбільш продаваним електричним комерційним автомобілем у США, а з червня минулого року – і у своєму класі на європейському ринку. Кожна така машина протягом року може вберегти атмосферу від викидів 4 – 10 тонн СО2.
Ford E-Transit оснащується батареями ємністю 68 кВт.год, які живлять електромотор 430 Нм, з максимальною потужністю 135 або 198 кВт. Запас ходу сягає 317 км (при циклі WLPT). Вантажопідйомність моделі – від 1616 до 1968 кг. Машини пропонуються в 25 кузовних виконаннях (фургони, шасі з кабіною, у тому числі дворядної та ін.) і розраховані на повну масу від 3,5 до 4,25 т.
Однією із родзинок Ford E-Transit є система ProPower Onboard, яка дозволяє передавати до 2,3 кВт для підзарядки сторонніх споживачів (електроінструмент та ін.). Для зарядки батарей самого автомобіля від 15 до 80% ємності від станції 115 кВт потрібно лише 34 хв, а від вбудованого пристрою на 11,3 кВт – 8,2 години.