Цього дня, 9 січня 1986 року, був представлений розвізний автомобіль Ford Transit другого покоління. На відміну від моделі першої генерації, що вироблялася з різними змінами з 1965 року, машина отримала повністю новий кузов однооб’ємної форми. Істотно змінився і інтер’єр.
На короткобазних версіях з’явилася передня незалежна підвіска типу МакФерсон.
Після рестайлінгу моделі в 1992 вона встановлювалася вже на всіх без винятку машинах. Змінене планування також дозволило використовувати однокаткові задні колеса на довгообазних варіантах, що підвищило вантажопідйомність.
Що стосується двигунів, то на Transit другого покоління перейшов принципово новий для даного класу дизель, що мав безпосереднє упорскування палива – 2,5-літровий агрегат 64 к. с. Він дебютував на моделі першої генерації ще навесні 1984 року.
У 1994 році Transit №2 зазнав чергового рестайлінгу – фари ще більше закруглилися, з’явилися овальні грати радіатора. Було видозмінено й інтер’єр. Машина отримала і 2,0-літровий восьмиклапанник, який встановлювався на модель Ford Scorpio c 1994 по 1998 р.р. Турбодизельні версії пропонувалися у трьох варіантах потужності: 85, 100 та 115 к. с.
Як додаткове обладнання стали доступні кондиціонер, електросклопідйомники, центральний замок, дзеркала з електроприводом, а також air bag.
У Європі автомобіль випускався до 2000 року. Ford Transit другого покоління вироблявся у багатьох країнах. Так, крім Бельгії та Великобританії, ця машина також збиралася у Стамбулі, а також у Білорусі, В’єтнамі та Китаї.