Днями енергетикам було передано чергову партію бригадних автомобілів TK-IV АРМ, які будуть задіяні на відновленні критичної інфраструктури. Машини були виготовлені заводом спецтехніки «Техкомплект».
На шасі IVECO Eurocargo ML110-250 (4х4) встановлений кузов-фургон, розділений на два відсіки. У першому, пасажирському, розташовано шість крісел. Разом із тримісною кабіною це дозволяє перевозити ремонтну бригаду чисельністю до 9 осіб. Тут же встановлено автономний обігрівач Webasto та переговорний пристрій із кабіною водія. Другий відсік – технологічний, призначений для перевезення обладнання та спецінструменту.
В основі кузовної надбудови лежить каркас із трубчастих профілів 40 х 40 мм. Зовнішня обшивка виконана із суцільної, на всю довжину фугону (без стиків) сендвіч панелі. Вона армована склопластиком товщиною 2,5 мм із термоізоляцією пасажирського та технологічного відсіків – пінополістиролом типу ППСБ-С-25 товщиною 40 мм.
Внутрішня обшивка зроблена з алюкомпозиту завтовшки 3 мм, який у пасажирському відсіку додатково ще має покриття «під дерево». На даху встановлений ємний багажний відсік, доступ до якого забезпечують дві драбини на задній стінці.
Шасі IVECO Eurocargo ML110-250 (4х4) розраховано на повну масу 11,5 т та вантажопідйомність 5,81 т. Тут застосовується 5,9-літровий турбодизель потужністю 250 к. с., що працює в парі з механічною, 6-ступінчастою коробкою ZF. Автомобіль укомплектований електричною лебідкою.