Днями українським енергетикам було передано два чергові, такі затребувані сьогодні бригадні автомобілі. Машини моделі TK-IV-АРМ виготовлені на повнопривідних шасі IVECO Eurocargo ML110.250, які поставила компанія АМАКО. Кузов-фургон від Заводу спецтехніки “Техкомплект” виготовлений з сендвіч-панелей, має теплоізоляцію з пеностиролу завтовшки 40 мм і обшитий зсередини 3,5 мм алюкомпозитним листом.
Надбудова поділена на два функціональні відсіки. Перший – пасажирський, обладнаний шістьма кріслами з пасками безпеки. У салоні є вентиляційний люк, автономний обігрівач, переговорний пристрій із кабіною водія.
Технологічний відсік обладнано металевою шафою для перевезення різних інструментів. По обох бортах розміщені відсіки із зовнішнім доступом: зокрема, праворуч для пропанового балона на 27 л, а також міні-електростанції потужністю 5 кВт.
Шасі IVECO Eurocargo ML110.250 розраховане на повну масу 11,5 т та вантажопідйомність 5,81 т. Воно обладнане 5,88-літровим турбодизелем Tector потужністю 250 к. с., який працює у парі з механічною 6-ступеневою коробкою передач ZF. Кабіна застосовується тримісна, що дозволяє машині з урахуванням місткості пасажирського відсіку у фургоні перевозити ремонтну бригаду чисельністю до 9 осіб, включаючи водія.