Почтовая служба Deutsche Post активно использует электромобили, выступив спонсором молодого автопроизводителя StreetScooter GmbH из города Ахен.
Співпраця Deutsche Post і компанії StreetScooter GmbH – розробника електромобілів розпочалася ще в 2012 році. Поштова служба Німеччини виступила одним з основних спонсорів підготовки машин до виробництва. У результаті, з 2016 року розпочався їх серійний випуск. У кінці серпня Deutsche Post отримала вже тисячу електромобілів StreetScooter моделі Work, а до кінця року планується поставити ще стільки ж.
Головна ж мета кооперації двох компаній – перевести увесь автопарк Deutsche Post, що доставляє листи і посилки, на електромобілі – а це близько 70 тисяч транспортних засобів. Вигода виходить чимала. В середньому один легкий розвізний автомобіль Deutsche Post витрачає в рік 1100 л дизпалива. У результаті, при переході на електрику, вдасться заощадити мільйони євро. І головне – електромобілі StreetScooter, на відміну від побратимів з ДВС, не забруднюватимуть довкілля.
Нагадаємо, що розвізні електромобілі StreetScooter Work розроблені компанією StreetScooter GmbH з німецького міста Ахен. Уперше широкій публіці вони були представлені на Салоні комерційних автомобілів IAA в Ганновері, в 2012 році.
Вони оснащуються електромоторами потужністю 30 кВт. Заряду літій-іонних акумуляторів на 20 кВт.ч вистачає на 50 – 80 км. Машина передньопривідна. Передня підвіска – незалежна, типу Мак-Ферсон, задня, – торсіонна. Максимальна швидкість складає 85 км/год.
Для Deutsche Post електромобілі StreetScooter Work виготовляються із закритими кузовами типу фургон. Вантажопідйомність – 650 кг Споряджена маса електричного фургона складає всього 1420 кг, оскільки в конструкції активно застосовуються композитні матеріали. Машина має довжину 4,63 м, ширину 2,09 м і висоту 2,03 м. Внутрішні розміри вантажного відсіку – 2,0/1,66/1,19 м.
Корисний внутрішній об’єм – 4,3 кубометри.
Спочатку комерційні електромобілі StreetScooter Work планувалися також і p відкритою бортовою платформою, виготовленою з алюмінію. А первістком компанії був концептуальний легковий автомобіль Сompact. Презентований на автосалоні у Франкфурті в 2011 році він так і залишився концептуальним. Проте у світлі прийдешнього буму на електромобілі проект можуть реанімувати.