У березні було проведено унікальний тест-драйв електричного сідлового тягача Mercedes-Benz eActros 300. Машина у складі тентованого напівпричепа марки Fliegl, завантаженого 25 т, за шість днів пройшла відстань 3000 км. Маршрут був дуже непростий – з Рованіємі (Фіндляндія), що у Заполяр’ї, до Штутгарта. Автопоїзд пройшов через Стокгольм, Мальме, Копенгаген, Нюборг, Фленсбург та Гамбург. У ході випробувань температура повітря опускалася до -25С. Тому особливу увагу було приділено пусковим властивостям та захисту електричних компонентів від морозу.
Тягач був оснащений трьома блоками акумуляторів ємністю по 112 кВт.год кожен. Незважаючи на заявлений запас ходу до 220 км, реально маршрут був спланований так, щоб відстань між зарядними станціями була близько 150 км. Справа в тому, що при температурі далеко нижче за нуль ємність батарей неабияк падала.
Незважаючи на це, в ході тесту eActros 300 непогано себе показав. При швидкості 80 км/год і вище, свою ефективність продемонстрував режим рекуперації, який збільшував запас ходу. Для економії батарей проводилося попереднє прогрівання кабіни під час заряджання. До речі, на зарядку автопоїзд заїжджав у середньому тричі на день. Також добре себе зарекомендували різні електронні системи допомоги водієві, у тому числі система камер МіrrorCam другого покоління, встановлена замість звичних дзеркал.
Відзначимо, що електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros 300/400 серійно випускається вже з кінця 2021 року, але це стосується лише шасі з кабіною. А ось сідловий тягач відсвяткував свій дебют на салоні IAA Transportation 2022 і буде запущено у виробництво вже у другій половині цього року.