X

Електричні вантажівки Mercedes-Benz пройшли випробування у Заполяр’ї

Нинішньої зими електричні сідлові тягачі Mercedes-Benz eActros 300 та eActros LongHaul пройшли випробування у Заполяр’ї. Тест-драйви проводилися в Рованіємі (Фінляндія) за температури навколишнього середовища до – 25С. Для порівняння взяли й дизельний тягач Actros L.

У ході тестів особлива увага була приділена захисту компонентів електротрансмісії, пусковим властивостям, а також процесу зарядки батарей. Перевірялися ходові та гальмівні якості. Випробували й роботи різних систем допомоги водієві: Trailer Stability Assistant, яка не дає скластися напівпричепу, Active Sidequard Assist, яка задіює автоматичне гальмування при загрозі наїзду на велосипедистів або пішоходів у сліпій зоні. Також перевірили систему Active Drive Assist – автоматичного утримання машини на смузі руху (частковий автопілот) та систему відеокамер MirrorCam, яка встановлюється замість звичних дзеркала заднього виду.

У ході зимових тестів було виявлено цікаві моменти. Так, наприклад, кабіна далекобійного електротягача eActros LongHaul прогрівалася швидше, ніж дизельного. Щоправда, на її обігрів використовувалися акумулятори, що знижує запас ходу. Тому при сильних морозах рекомендовано проводити попередній обігрів кабіни під час заряджання батарей.

Зазначимо, що електричний сідловий тягач Mercedes-Benz eActros 300 дебютував на осінній виставці IAA Transportation 2022 у Ганновері. Машина побудована на базі моделі eActros 300/400, що вже випускається. Тягач комплектується трьома акумуляторними блоками, ємністю по 112 кВт.год. кожен, і має запас ходу у складі завантаженого автопоїзда до 220 км (при зовнішній температурі повітря +20С). У серійне виробництво модель піде у другій половині 2023 року.

Що ж до магістральної моделі eActros LongHaul, то її випуск заплановано на 2024 рік. Тут використані передові нікель-залізо-фосфатні батареї, які забезпечують запас ходу до 500 км.

Читайте також:
Отримано велике замовлення на магістральні тягачі eActros Long Haul