Сегодня какие автомобили только не тюнингуют. И даже такие как самосвал ЗИЛ-ММЗ-4502 на базе хорошо известного «сто тридцатого».
Власники вантажівок ЗІЛ-130 не позбавлені естетичних якостей і часом вкладають у доопрацювання свого годувальника всю душу. Свіжий приклад – самоскид ЗІЛ-ММЗ-4502, який після проведення косметичної операції не соромно виставляти на будь-якому тюнінг-шоу. Навіть із вельми обмеженим бюджетом власнику машини вдалося зробити з неї цукерочку.
Почнемо з того, що кабіну пофарбували в ефектний синій металік, а дах, бампер і колісні диски – сріблянкою. На бампері встановили хромований кенгуртяник, а на даху – гудки пневмосигналів, як на магістральному тягачі.
Особливе місце приділили доопрацюванню інтер’єру. По-перше, оздобили приладову панель м’яким пластиком, зокрема і панелями «під дерево». По-друге встановили модерне кермо від легкового Mercedes-Benz з написом air bag на маточині. По-третє, поставили нові крісла з розвиненою бічною підтримкою і підігрівом. По-четверте, встановили електросклопідйомники. Вся кабіна отримала нову, більш ефективну тепло- та шумоізоляцію.
Однак власник ексклюзивного самоскида ЗІЛ-130 вирішив розлучитися зі своїм улюбленцем і виставив його на продаж. Ціна питання – 7000 доларів. Це небагато, враховуючи, що звичайні самоскиди ММЗ-4502 продаються в Україні за 2500 – 3500 доларів залежно від стану.
Нагадаємо, що ЗІЛ-ММЗ-4502 виробляли на Митищинському машинобудівному заводі з 1976 року. Машина мала вантажопідйомність 5000 кг і оснащувалася 3,8-кубовою платформою, що піднімалася на кут до 50 градусів за 15 секунд. Автомобіль комплектувався бензиновою «вісімкою» ЗІЛ-508.10 робочим об’ємом 6,0 л і потужністю 150 к.с. (402 Нм при 1800 об/хв). Машина була у виробництві майже 20 років і сьогодні частенько зустрічається на дорогах.