Компанія DHL Freight показала роботу електричного сідлового тягача Mercedes-Benz eActros 300, який нещодавно з’явився в її автопарку. Машина у складі тентованого напівпричепа перевозить за один рейс близько 12 т, курсуючи між вантажним терміналом DHL в Хагені (недалеко від Дортмунда) та заводом Mercedes-Benz у Каселі. Довжина маршруту в одну сторону становить 175 км і його тягач проходить без підзарядки. Щодня автопоїзд проїжджає щонайменше 350 км.
Електричний сідловий тягач Mercedes-Benz eActros 300 оснащується трьома блоками акумуляторів ємністю 112 кВт. ч. кожен. У результаті запас ходу у складі завантаженого автопоїзда сягає 220 км. Серійне виробництво машини стартує вже цієї осені.
Зауважимо, що компанія Deutsche Post DHL поставила за мету перейти на повністю вуглецево-нейтральний транспорт з 2050 року. У свою чергу, Mercedes-Benz Truck заявив про перехід на повну електрифікацію логістики на своєму заводі у Верті вже з 2026 року.
Що ж до підприємства в Касселі, то на сьогоднішній день це найбільший центр комплектування мостів, у тому числі електричних для комерційних автомобілів Daimler Truck. На заводі вже працює «зелений» цех із двома складальними лініями, які отримують електроенергію із сонячних панелей на даху.